Використання методу проектів в реалізації концепції хімічної освіти в
Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів
навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів,
підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх
інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних
проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.[2]
Проектна діяльність розглядається як частина навчальної діяльності, що
включає ціннісно­орієнтаційну, перетворюючу, творчу та практичну
діяльність. Вона несе в собі всі якості діяльності, тому в її структурі можна
виділити такі компоненти: мотив, мета, способи, засоби, предмет, результат. В основі методу проектів лежить креативність, уміння орієнтуватися вінформаційному просторі й самостійно конструювати свої знання. Дослідження доводить, що проектна діяльність формує навички самостійної орієнтації в навчальній, науково­методичній та довідковій літературі, вчить добувати необхідну інформацію самостійно; активно розвиває в учнів основні види мислення; сприяє їх психічному розвитку, зберігає та підсилює самостійність учнів, намагання створювати, творити; сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, вчить мислити від абстрактного до конкретного; посилює позитивну мотивацію учня; формує творче, системне
мислення; привчає учнів до цілеспрямованої діяльності; сприяє формуванню культури ділового спілкування, вмінню аргументовано захищати свої позиції. Виконуючи проект, суб’єкт навчання розвиває операції мислення, навички пошуку інформації, навички аналізу, експериментування, навички прийняття рішення, уміння самостійної роботи й роботи в групах, навички застосування та поглиблення знань, творчість, активність, ініціативу тощо.[4]
профільній школі.

                                                                           Читати повну публікацію


Учні Покровськобагачанської школи під час виступу на 
семінарі «Проектна технологія навчання хімії» (м. Полтава)










Інформаційний вісник, розміщений в місцевих торгівельних закладах, 
в якому вказано систему маркування пластикового посуду, правила його 
використання та шляхи утилізації з метою донесення життєво важливої 
інформації до жителів села.







Використання методу проектів
як засіб активізації
пізнавальної діяльності учнів

Зміст

1. Метод проектів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ……….3
2. Сутність проектної технології навчання хімії ………………………………7
3. Приклади використання методу проектів …………………………………..12
4. Паспорти проектів ……………………………………………………………24
5. Список використаних джерел ……………………………………………….31

Читати повну публікацію

 
Top