ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

«ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАСТИКОВОГО ПОСУДУ»
Співавтори: Мартюк Дарина Миколаївна, Мартюк Денис Миколайович, Ярошенко Ярослав Анатолійович
Керівник: Мусієнко Ірина Владиславівна

Покровськобагачанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Актуальність, проблема проекту: тема використання та утилізації пластикового посуду є надзвичайно актуальною, адже стосується як життя і здоров’я кожного з нас, так і наступних поколінь. Наскільки безпечно використовувати пластиковий посуд, які правила його застосування? Як надалі поводитися з використаним посудом, щоб не створювати суцільні сміттєзвалища?... (читати далі)






Учні Покровськобагачанської школи під час виступу на семінарі «Проектна технологія навчання хімії» (м. Полтава









Інформаційний вісник, розміщений в місцевих торгівельних закладах, в якому вказано систему маркування пластикового посуду, правила його використання та шляхи утилізації з метою донесення життєво важливої інформації до жителів села.









Використання методу проектів в реалізації концепції хімічної освіти в профільній школі.


Сьогодні метод проектів вважається одним із перспективних видів навчання, тому що він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.[2]
Проектна діяльність розглядається як частина навчальної діяльності, що включає ціннісно-орієнтаційну, перетворюючу, творчу та практичну діяльність. Вона несе в собі всі якості діяльності, тому в її структурі можна виділити такі компоненти: мотив, мета, способи, засоби, предмет, результат. В основі методу проектів лежить креативність, уміння орієнтуватися в інформаційному просторі й самостійно конструювати свої знання. (читати далі)



 
Top